ZWROT

Wstecz

ZWROT

Gwarantujemy możliwość zwrotu towaru bez podawania przyczyny w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. 

Procedura zwrotu towaru w kilku prostych krokach:

1. W celu zwrócenia zakupionego towaru Klient powinien w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki poinformować Sprzedawcę o chęci zwrotu zakupu.

2. Przykładowy formularz odstąpienia od umowy znajduje się tutaj. (Oświadczenie można przesłać  pocztą elektroniczną na adres shop@lillypetshop.pl, wpisując w temacie wiadomości "Zwrot".)

3. Zwracany towar wraz z wydrukowanym oświadczeniem oraz dowodem zakupu należy przesłać na adres:

LILLY PET SHOP Ewa Dziedzic

ul. Junaków 4

04-860 Warszawa

*Upewnij się, że reklamowany towar wysyłasz za pośrednictwem zaufanej instytucji, gdyż nie ponosimy odpowiedzialności za zniszczony lub zagubiony towar podczas transportu.

*Koszt transportu zwracanego produktu ponosi Kupujący. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

4. Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przez nas paczki ze zwracanym towarem. Zwrot będzie dokonany przelewem na rachunek wskazany przez Klienta w Formularzu Zwrotu.

 

REKLAMACJE

W chwili odbioru zamówionego towaru prosimy o sprawdzenie stanu i zawartości dostarczonej przesyłki. W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń lub niezgodności prosimy o kontakt z naszym sklepem (shop@lillypetshop.pl). Reklamacje wynikające z tego tytułu uznawane będą jedynie w przypadku spisania protokołu reklamacyjnego w obecności dostarczającego przesyłkę.

 

Produkty Lilly Pet Shop oferowane na stronie www.lillypetshop.pl są fabrycznie nowe i objęte rękojmią na wady ukryte. Kupującemu przysługują uprawnienia z tego tytułu przez okres 2 lat od daty zakupu.

 

1. O chęci złożenia reklamacji Klient może poinformować Sprzedawcę za pomocą poczty elektronicznej, wysyłając oświadczenie na adres shop@lillypetshop.pl, w temacie wiadomości wpisując "Reklamacja".

2. Przykładowy formularz znajduje się tutaj.

3. Reklamowany towar wraz z wydrukowanym oświadczeniem oraz dowodem zakupu należy przesłać na adres:

LILLY PET SHOP Ewa Dziedzic

ul. Junaków 4

04-860 Warszawa

*Upewnij się, że reklamowany towar wysyłasz za pośrednictwem zaufanej instytucji, gdyż nie ponosimy odpowiedzialności za zniszczony lub zagubiony towar podczas transportu.

*Koszt transportu zwracanego produktu ponosi Kupujący. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

4. Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.

5. W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, spełnimy roszczenie reklamacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie rękojmi.

6. Więcej informacji na temat Reklamacji znajdziesz w Regulaminie


Menu

Koszyk

Brak produktów

0,00zł Razem

Zobacz koszyk

Ulubione

Brak produktów

Zobacz ulubione

Produkt dodano do koszyka
Ilość:
Razem:
W koszyku znajduje się: 0 prod. W koszyku znajduje się: 0 prod.
Razem:
Kontynuuj zakupy Idź do koszyka